Wanneer ontvang ik mijn haakpatroon?
Na ontvangst van je betaling, krijg je automatisch een e-mail bericht toegestuurd, met daarin de download link.
Als je op deze link klikt, opent zich een nieuw scherm met daarin jouw bestelling en een download knop. Als je daarop klikt,
wordt je haakpatroon op je apparaat gedownload en kun je het haakpatroon openen (PDF-bestand).
Indien je op de website een account hebt aangemaakt, kun je in het menu bij “Mijn account” onder "Mijn digitale producten" ook jouw patronen terugvinden en downloaden.
Om het PDF patroon te kunnen openen heb je een PDF Reader of App nodig nodig om PDF bestanden te kunnen openen /lezen.
Ik heb een haakpatroon besteld en betaald, maar ik heb nog geen e-mail ontvangen?
* Haakpatronen worden na ontvangst van je betaling, middels een downloadlink, automatisch naar het e-mail adres gestuurd wat je tijdens het bestelproces hebt ingevuld.
Controleer daarom, voor je definitief besteld, even goed of je e-mailadres goed is ingevuld. Bij een foutief emailadres zal de bestelling niet bij je aankomen en kan ik helaas ook geen contact met je opnemen.
* Mocht je op mijn site een account hebben aangemaakt, dan kun je in het menu bij “Mijn account” onder "Mijn digitale producten" ook jouw patronen terugvinden en downloaden.
* Het kan zijn dat de e-mail in de map spam (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Kijk daar ook even, wellicht staat de mail daar op je te wachten...
* Is je mailbox vol dan kan je bestelling helaas ook niet verstuurd worden.
Ik heb een verkeerd haakpatroon gekocht, mag ik deze omruilen?
Gekochte haakpatronen worden na betaling automatisch verzonden naar het opgegeven e-mail adres.
Aangezien het haakpatroon meteen ontvangen wordt, kunnen haakpatronen na betaling niet meer geannuleerd of omgeruild worden.
Controleer daarom, voor je definitief besteld, even goed of de items in je winkelwagentje de juiste zijn.
Ik kan het patroon niet downloaden?
* Misschien helpt het als je even uitlogt en daarna opnieuw weer inlogt.
* Het kan soms ook liggen aan welke browser je gebruikt: Werkt Chrome werkt niet, probeer dan bijv. via Explorer of Mozilla Firefox de downloadlink te openen.
* Probeer het eens op een ander apparaat dan waarmee je als eerste was ingelogd, bijvoorbeeld laptop, computer, mobiel of iPad.
* Misschien blokkeert een beveiligingsprogramma op je computer de mogelijkheid tot downloaden.
* Indien je op de website een account hebt aangemaakt, kun je in het menu bij “Mijn account” onder "Mijn digitale producten" ook jouw patronen terugvinden en downloaden.
Mocht het na deze tips nog niet lukken om de patronen te downloaden, dan kun je natuurlijk altijd via het contactformulier contact met mij opnemen.
Ik zal de patronen dan via de mail nogmaals naar je proberen op te sturen.
Hoeveel keer kan ik mijn patroon downloaden?
Mocht je op mijn site een account hebben aangemaakt, kun je in het menu bij "Mijn account" jouw bestelde patronen na betaling
onder "Mijn digitale producten" terugvinden en downloaden.
Je kunt deze patronen max. 3x downloaden.
Het is daarom raadzaam om je patroon na het downloaden uit te printen en/of op te slaan.
Bewaar deze bijv. op een externe schijf / usb-stick of online in een "Cloud" zoals bijv. Dropbox, OneDrive of Google Drive.
Zo raak je nooit jouw patronen of andere bestanden / foto's kwijt.
Hoe maak ik een account aan?
Er zijn meerdere mogelijkheden om een account aan te maken...
Optie 1
Wanneer je een bestelling plaatst, kun je alvorens over te gaan tot bestellen en betalen, een vinkje zetten bij "Bewaar mij voor een volgende keer" waarbij je een wachtwoord kunt invoeren. Zo kun je bij een volgende keer weer op de site inloggen en toegang krijgen tot jouw patronen en worden er bij een evt. volgende bestelling je gegevens vooraf ingevuld.
Scheelt weer wat typewerk ;)
Optie 2
Onder het logo van Sweet Crochetions zie je tussen het vergrootglas en het winkelmandje een poppetje.
Als je hier op klikt kom je in het scherm waar je als bestaande of nieuwe klant kunt aanmelden.
Optie 3
Als je in het menu naar beneden scrolt, kun je op "Mijn account" klikken waarna je in het scherm komt waar je als bestaande of nieuwe klant kunt aanmelden.
Mag ik de (gratis)haakpatronen delen of vertalen?
Daar is een heel kort maar duidelijk antwoord op te geven... Nee, dat mag niet!
De patronen zijn alleen voor persoonlijk gebruik.
Op alle haakpatronen (ook de gratis haakpatronen), teksten en foto’s van Sweet Crochetions zit ©Copyright en Auteursrecht.
Ik heb veel liefde en energie gestoken in het ontwerpen en maken van deze creaties en de patronen.
Ik hoop dat je mij als ontwerpster en schrijfster van deze patronen hierin respecteert en deze patronen niet verder deelt, vertaalt, kopieert, publiceert of (door)verkoopt.
Ook publicatie van de patronen op internet of elders is niet toegestaan.
Je mag natuurlijk anderen wel verwijzen naar mijn website, zodat ze hun eigen patroon hier op de site kunnen bestellen.
Mag ik mijn gehaakte knuffeltjes verkopen?
De knuffels die zijn gemaakt m.b.v. de haakpatronen van Sweet Crochetions mogen in kleine oplagen (niet groter dan 10 exemplaren) en mits het hobbymatig blijft, verkocht worden.
Graag met vermelding dat de knuffels naar een ontwerp en patroon van Sweet Crochetions gemaakt zijn. (www.sweetcrochetions.nl)
Waar vindt ik de Gratis patronen?
Op deze site vindt je in het menu bij "Gratis Patronen" een selectie van mijn gratis patronen.
Middels een klik op de linkjes in dat bericht, onder het woord “hier”, wordt je automatisch doorverwezen naar het gratis patroon op mijn gezellige Facebook groep
“Sweet Crochetions Friends”. Al mijn gratis patronen kun je daar, in de map bestanden, terugvinden en downloaden.
Dit is een Besloten haakgroep, waarvan je eerst lid moet zijn en vooral ook blijven ;) om toegang te krijgen tot deze leuke gratis patronen.
Deze gratis patronen zijn Exclusief voor de lieve haakvriendjes op deze groep en mogen ook niet verder worden gedeeld/verspreidt. (zie ©Copyright en Auteursrechten)